Taas on vierähtänyt tovi viime postauksesta. Viime aikoina olen keskittynyt tuon meidän takapihan kuntoon saantiin, pieni piha mutta paljon puuhaa, joka paikassa rehottaa jonkin sortin heinää ja kortta. Sitten kun olet kerran ne kitkeny pois niin kohta ne on samanmoiset taas. Tässäpä teille kauhisteltavaksi minun osittain rehottavaa pihaa, ei herkille katsojille! :)

IMG_5521-normal.jpg

Takakuistiprojekti on edelleen kesken, mutta valmistumaan päin, siitä myöhemmin lisää. Tuossa kuvassa kaikki kamppeet levällään, kun kasvimaaprojekti oli tekeillä ja nurmikko juuri ajettu yms yms.. :D

IMG_5523-normal.jpg

Tässä kuvassa on edellisten asukkaiden väsäämä kukkapenkki, tähän en ole kummemmin vielä perehtynyt, mitä nyt ylimääräiset kitkeny pois. En tiedä, mitä tolle tekis, täydennystä se ainaki kaipais.

IMG_5520-normal.jpg

Ja tuolla vasemmassa nurkassa on mun häpeäpilkkuni, se myös edelliseten asukkaiden tekemä kukkapenkki, tällähetkellä se rehottaa kaiken maaliman heinää ja voikukkaa, mutta tuo saa lähteä kokonaan ja tuon kukkapenkin taakse pitää kylvää myös nurmikko uudestaan kun koirat on ravannu sen piloille.

IMG_5514-normal.jpg

Noh, häpeänpilkusta ylepydenaiheeseen :D Minun ikioma pieni kasvimaa. Ukkokulta väsäsi mulle tommosen laatikon ja siihen haettiin mullat ja nyt sieltä pitäisi alkaa kasvamaan herneitä, porkkanaa ja salaattia <3

IMG_5512-normal.jpg

En tosiaan ole mikään viherpeukalo, mutta tänä kesänä, mulle on iskeny joku innostus tota pihaa kohtaan :D Ja erityisesti kasvattaa jotain syötäväksi kelpaavaa, oisko se sitten tuo Pipsa, joka on herättäny mussa tämmösen jutun.

IMG_5508-normal.jpg

Tässä toinen ylpeyden aiheeni, tomaatit. Kovasti ovat kasvaneet siitä kun ne kotiin toin ja kummassakin on yksi tomaatin alkukin nähty, hyvä minä :D On mulla myös amppelimansikka, joka tuottaa mansikkaakin ja siitä olen yrittäny myös pistokkaita ottaa kokeilumielessä. Lisäksi pihalta löytyy kaksi musta- ja yksi punaviinimarjapensas.

Etukuisitilla mulla on kukka amppeli ja sinkkiämpärissä kans kukkia.

 

Oikein mukavaa ja rentouttavaa juhannusta kaikille! :)